jo tinc una sugerencia

Peticions, suggerències, queixes, elogis, errades... tot el possible per intentar fer encara més aquesta web la pàgina de Sailor Moon de tots nosaltres

Re: jo tinc una sugerencia

EntradaAutor: xisqi » 28 jul. 2009, 17:42

Ei molt bé, els AMV molen molt. Ja se n'havien posat en l'antic fòrum, ara obriré un post nou a la secció Sailor Moon. De moment tot i que encara no ens posem a fer cap concurs podeu anar deixant els vostres AMV perquè els vegem i els comentem. Quan en tinguem suficients ja ens pensarem com fem el concurs i el rang especial que li correspondria al guanyador/a.

Aquí heu suggerit unes regles. No sé, crec que són una mica restrictives i no cal posar límits a la vostra creativitat hehe. Jo com a regles per participar en el concurs només posaria:

1 - Que sigui un AMV basat en Sailor Moon
2 - Que sigui original (és a dir que no sigui agafar l'AMV d'algú altra i fer-ne alguna petita modificació)

I tot i que no participin al concurs, tot els vostres AMV basats en altres animes també estan benvinguts al fòrum perquè els poguem disfrutar (intentem-los posar però a la secció corresponent a altres mangues i animes)
xisqi
Administrador
Administrador

Entrades: 139
Membre des de: 13 jul. 2009, 18:23
Ubicació: Reus, Catalunya

Re: jo tinc una sugerencia

EntradaAutor: smfgv » 06 juny 2010, 11:49

Jo això ho estic fent al meu fòrum de Sailor Moon en Català jo li dic el Blastilonic!
http://animesm.new-forum.net/index.htm
smfgv
Eterna Marinera Lluna
Eterna Marinera Lluna

Entrades: 481
Membre des de: 05 feb. 2010, 15:53
Ubicació: Girona

Anterior

Torna a: Pàgina i fòrum del xisqi

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant